Logisztikai vállalat

Tanácsadói munkánk során különböző iparágakba tartozó ügyfeleknek nyújtunk szolgáltatásokat. A közelmúltban egy raktározási technológiákat kínáló vállalattal dolgoztunk együtt annak érdekében, hogy felmérjük a vállalat digitális fejlesztési szükségleteit.

Projekt célja

Az ügyfél egy egyedi projekt keretében fordult hozzánk. Célul tűzték ki az alkalmazott CRM rendszerük cseréjét és szerették volna hatékonyabbá tenni a sok területen Excel táblázatokban vezetett adataik karbantartását. A projekt tényleges megvalósítása előtt tanácsadóink javaslatot tettek a cég üzleti folyamatainak átfogó elemzésére, annak érdekében, hogy megbizonyosodhassanak arról, az alkalmazni kívánt technológiák és folyamatok valóban megfelelőek lesznek-e az ügyfél üzleti tevékenységének javítására.

Az üzleti célok

A kezdeti specifikációk megvizsgálása során több területen ellentmondást tapasztaltunk, ezért az ügyfél pontos céljainak megértése érdekében egy teljeskörű átvilágítást javasoltunk, amely az ellátási lánc elemeitől kezdve az ügyfélkiszolgálás állomásain át a cég valamennyi operációs folyamatát lefedte. Ez tette lehetővé, hogy mély megértést szerezzünk az ügyfél problémáiról, és a legjobb megoldást biztosító rendszereket javasolhassuk.

A megoldás

Ahelyett, hogy az eredeti specifikációk alapján végeztük volna el a fejlesztéseket, saját felülvizsgálati módszerünket javasoltuk.

Tudtuk, hogy ezáltal az ügyfél is sokkal tisztább képet kap, és megalapozottabb döntést hozhat a beruházásról. A széleskörű elemzés eredményeként azonosítani tudtunk a specifikációból hiányzó feladatokat és olyan területeket, melyek fejlesztése tovább javíthatja az üzleti hatékonyságot.

Tanácsadói módszertanunk a következőt tartalmazta:

Több napos helyszíni felmérés

Tanácsadóink két teljes napot töltöttek az ügyfélnél az átfogó elemzés elkészítése érdekében. Részletesen elemeztek minden egyes működési folyamatot, támogató rendszert és üzleti igényt, annak érdekében, hogy azonosítsák a cég valós digitális transzformációs potenciálját.

Az elemzéseink aspektusai:

Vásárlói útvonal elemzés

right-arrow

A felmérésünk magába foglalta a termék rendelések-, szállítás-, és az installáció teljes folyamatát. Azonosítottuk egy új számoló rendszer szükségességét, valamint felmértük a munkavállalók igényeit is.

Munkavállalói interjúk

right-arrow

A raktári munkatársaktól kezdve, a könyvelőkön át a menedzserekig minden munkatársat meginterjúvoltunk, hogy bepillantást nyerjünk mindennapos problémáikba.

Az interjúk eredményeivel a kezünkben már pontosabban meghatározhattuk azokat a digitális rendszereket, megoldásokat és funkciókat, amivel a lehető legnagyobb eredményt érhetjük el az üzleti hatékonyság javításában.

Javaslataink között fontos szerepet kapott egy olyan technológia használata is, ami mobiltelefon és QR kód használatával képes automatizálni bizonyos folyamatokat.

50 oldalas részletes kimutatás

right-arrow

A felmérések során kinyert nyers adatok, ábrák és riportok felhasználásával csapatunk egy részletes riportot állított össze az ügyfél számára. A megfelelő kategorizálás eredményeként a komplexebb elemzéseket is emészthető, egyszerűen áttekinthető formában prezentáltuk.

Az ügyfél által adott kezdeti specifikációt ezzel kiegészítve egy alaposabb, részletesebb és pontosabb képet tudtunk adni a megrendelő digitális transzformációs lehetőségeiről.

Fejlesztési javaslat

right-arrow

A felmérés eredményei alapján egy komplett és pontos becslést is tudtunk adni a fejlesztési munkára. Ez prioritási listát is tartalmazott a sürgős és kevésbé kritikus feladatok sorba rendezésével, valamint opcionális alternatívák bemutatásával. Ez a megközelítés lehetővé tette az ügyfél számára, hogy egy fázisokra bontott fejlesztési ütemterv alapján hozhasson megfontolt döntést a projekt megvalósításának menetéről.

Az eredmények

Azáltal, hogy átfogó, és mélyreható diagnózist állítottunk fel a jelenlegi folyamatok és rendszerek állapotáról, hatékonyságáról, felruháztuk az ügyfelet azzal az információval, ami lehetővé teszi, hogy teljeskörűen átlássa a vállalat digitális szükségleteit.

A munkavállalói interjúkkal, és a belső folyamatok hatékony felmérésével képessé váltunk a projekt teljes egészét egy átlátható, mégis részletes riportba összefoglalni. A konzultációs munka során a döntéshozókkal is személyesen találkoztunk, akiknek részletesen bemutattuk a felmérés eredményeit, külön bontva a nélkülözhetetlen, kevésbé sürgős, és opcionális elemeit az ajánlatunknak.

A gyakorlati megközelítésű tanácsadói munkánk eredményeként az ügyfél világosan megértette, hogy pontosan milyen fejlesztési feladatok elvégzésére van szükség céljainak elérése érdekében, és az újonnan javasolt specifikációk alapján ár-érték arányban mennyivel javul a leendő végtermék minősége.

A fejlesztések elvégzése során különös figyelmet fordítottunk a biztonságra, ami miatt a weboldal már nem csak könnyen kezelhető és az elvárásoknak megfelelő, hanem teljesen biztonságos is lett.

Igényeld ingyenes audit szolgáltatásunkat

Kérd ki szenior tanácsadónk véleményét aktuális technológia fejlesztési elképzeléseidről vagy az üzleti hatékonyságot nehezítő kihívásokról!

Kérj visszahívást