Rengeteg új és érdekes témakör kering manapság a digitális értékesítés és a marketing világában. Gyakorta találkozunk olyan kifejezésekkel, mint például digitális transzformáció, tartalom perszonalizáció, esetleg experience portál. Népszerűségüknek persze van oka. Közép- és nagyvállalatok tömegei gondolkodnak alkalmazásukon a versenyelőny és a piacképesség megtartása végett, de kevesen tudják hogy mindezt egy jól kivitelezett és alkalmazott tartalom kezelő rendszer (CMS) teszi lehetővé.

A trendeken alapuló innováció elérésének legfontosabb alapja az azokat biztosító technológiák ismerete és megfelelő módon történő alkalmazása. Ez persze egy nem szakavatott számára első ránézésre rémisztőnek tűnhet. Ezt az elsőre útvesztőnek tűnő logikai halmazt járjuk körbe a következő webinárunk során és alapozzuk meg a tartalomkezelő rendszerekkel kapcsolatos ismereteket, illetve demonstráljuk az alkalmazott felhasználási módjait.

A webinár alkalmával sor kerül a következő témakörök körüljárására:

• Mi a tartalomkezelő rendszer (CMS) és hogyan működik?

• Mikor érdemes egy tartalomkezelő rendszer bevezetése?

• Milyen előnyökkel jár és miket innovál egy tartalomkezelő rendszer?

• Példák a tartalomkezelő rendszerek alkalmazásáról.

• Felmerülő kérdések megválaszolása és tanácsadás.

Regisztráció után azonnal megtekinthető!

Regisztráció